onsdag 20 januari 2010

Onsdag 19.18

Första dagen på jobbet idag efter halsontet. Trodde inte jag skulle klara det gud va sliten jag va å fick veta på morgonen att jag öppnade båda grupperna själv oxå---pjjuuuhh. Tur som va så kom det inte så många barn på morgonen. I norge har barnen inte tider när dom kommer och går. Utan barnehagen har öppet tider å då kan dom komma när dom vill (innom vissa grenser) och gå när dom vill. Om jag ska vara ärlig så fattar jag inte grejen med att ha tider. Å så blir man irri när ett bara bli hämtad för sent även när klockan bara är halv 4 tex. Onödigt krongel liksom. Och är de så att man tex på tisdagar ska på utflyckt då ser man till att alla för'ldrarana vet om att vi drar ca halv 10. Är dom inte där då så får dom komma med ungen till utflycktsmålet.
+ att de blir ju automatiskt att man vet vilka barn som kommer tidigt..för att dom alltid gör de. så man faller som in i en slags rutin ändå. Vad tycker ni??

Men iallafullafall. Jag är sjukt sliten nu iaf. KOm hem från jobbet å somnade direkt! BOM. nicke kom hem å for å tränade å nu står han i köket å lagar man till oss... gu så snäll han är =)

Vilken kille!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Spegelvändt? eller har ni bytt plats på spis och diskbänk?? kul att du börjat skriva igen, så att jag har nånting att fördriva min tid här hemma med:)
tänker på dig och saknar dig, som alltid. Puss min kära underbara

Anonym sa...

från Rebban glömde jag ju skriva

Emmy sa...

haha förstod att de va från dej...för tt du ,ärkte att de va spegel vänt =) de blir på när jag tar kort med webcamen =) saknar dej massa oxå...fan

Emmy sa...

haha förstod att de va från dej...för tt du ,ärkte att de va spegel vänt =) de blir på när jag tar kort med webcamen =) saknar dej massa oxå...fan

Anonym sa...

Aha då förstår jag. Kan du inte vara snäll och ta några bilder på resten av lägenheten också och lägga ut. Är så nyfiken på att se hallen med ny färg och såklart sovrummet med sängar. Snällaaaa? Lovely you:) /Reb