lördag 30 januari 2010

Lördag

Snön å kylat är tillbaka i Oslo! Mendet stoppar inte Helsing!
Igår hade vi jobb fest/middag...nu har vi varit anställda i Torshovgata bhg i 3 år! Shaait va länge.
Men jag var tvungen att inte mina begränsningar att jag inte riktigt är 100 % så kl 1 så sa jag hade! Hade mycket trevligt...men de va otroligt skönt å komma hem.

Idag så vaknade jag av att nick undrade om jag skulle me på en outlet butik här i Oslo. Han har jour i veckan så han har bil. Men han inte fått nå samtal. Men så klart när vi skulle gå så ringer de så han måste iväg på jobb. Jaja outlet butikken är ju kvar!
Nu ska jag posta 2 paket..ett som ska till Petra som bodde här förr (en sjal som hon glömde i sommras =)) + en födelsedags pressent till Wille man. Köpt på världens coolast barn butik SPRELL. Finns helt sjukt fina grjejer där, även saker som vuxna vill ha =) Har en stört skön tremos därifrån!

Sen tänkte jag att jag skulle på en annan butik å se på present till Alva som bli 2 år i feb.
Sen sen lunch med robin å oskar! Detta blir en bra lördag!

å i morron ska jag få göra något som jag drömt om i flera år! Men berättar med om de senare =p

ha en underbar lördag, för de ska iaf jag ha!

kram MY

Inga kommentarer: