onsdag 27 januari 2010

MONKI onsdag

Ja operan var en hit! De var en barn opera där alla sjöng på norska. Handlade om en skolklass som fick en vikarien som visade sej vara en häxa! Oooo hon trollade barnen in i operans värld. Där fick man möta klassiska opera personer som ex Barberaren Figaro. Mtk trevligt var det! Nu var ju detta en barn opera, har aldrig varit på en "riktig" opera (men ska) men får ni chansen så ta den! Coolt...

Ikväll har jag å nicke varit så duktiga å typ tvättat alla kläder och annan tvätt.
Stod i duschen i typ en halv timma så jag är så ren som man kan bli!! Min ren bäddade säng väntar....mmmm! Ni vet vad jag menar det är så nice! Love it!

I går ringde förresten Gabban (Min kompis som jobbar som butikschef på MONKI) Hon ville få tag i COOLA personer med skön stil för å jobba på ett Jeans event som MONKI skulle hålla i. Jag tackade ju så klart JA! =) Lite extra pengar skadar inte nu när jag har en käft å fixa.
Var förbi i dag... fyndade lite på rean + denna på fullt pris. Fast i vit med svarta ränder! Me love...

Nu ska jag sova tror jag! Puss på er

1 kommentar:

gabbe sa...

men så perfekt, det låter som en roll som skapt för dig, cool å snygg,topmodel season 10typ? grymmers!!