måndag 18 januari 2010

Hepp hepp

Blev en jädra paus i bloggandet =) men men sånt sker.

Har ju så klart massa å skriva om, massa som har hänt men de finns inte en chans att jag skriver allt =)

Men jobbat är iaf bäst! Har varit en stressigt januari med massa tankar. Nya barn+knasig kollega. Trodde aldrigt att jag skulle komma ikapp men nu har jag gjort de. Ser fram emot en fin vinter med barn och fina kollegorna. Massor som händer

Julen i skell var så klart toppen! Super å få träffa Alva gumman!


Är man inte hur söt som hellst liksom! Så stolt över sin nya dockvagn! Jäkla snygg alltså!
Å inte tala om bröderna Widman Bergdahl...sötnosar!



Mormor Riggan å Alfons

Man kan ju undra vem som hade mest kul av Willes julklapp =)
Gissar på Daniel =)

Förra veckan blev Wille 3 år! Helt sjukt att han redan blivit så stor. Önskar att jag fått mer tid med dom i jul.

De får räcka för ikväll!

Snakkes MY

3 kommentarer:

Maria Jojje och Holly-Popp sa...

wohooow, du lever. Tänkte ett tag att jag skulle efterlysa dig =) Funderar på oslo alltså. innan magen blir för stor, blir ju rätt tråkig vistelse, typ ingen fest eller så. men vi kan kanske hänga ändå=) mars?
kram kram =)

Erika sa...

Tjooohoooo, äntligen ;)

Stina sa...

Äntligen =)