tisdag 9 mars 2010

Oj

Gud har glömt å blogg! Hur kunde jag de =)
Men har iaf annamat annas grej...min dag i bilder. Så imorron efter p-möte kanske jag ids lägga upp nå bilder!

Annars har jag varit lite små sjuk (föskyld) men jag har sytt massa å virkat så jag har överansträngt fingrarna! Haha kommer bilder

Vi har ett gäng svenska vaktmästare på jobbet. Å idag så gav jag ena kille som var å jobbade våran "To do lista" den var lång! Allt från att byta ut klämsäkringar på dörrar som gått sönder till å skruva upp saker. Under tiden har fixade nya lampor till oss (skit högt i tak så klarar inte det själva =) så kom jag på massa saker han kunde göra för mej! Han hjälpte med å fixa ordning i dock vrån ("dukkekroken") Jag har köpt 3 ap krokar som han skruvade upp + skruvade fast inredningen i väggen. Barnen klättrar på spis å hyllor, å då får jag noja. Så du är det säkert å leka där =) Men det blev jätte fint!
Ska fixa lite till i morron och göra det mer mysigt! Jag ska ta kort på min avdelnign så får ni se vad fint jag inrett! JA jag är stolt =)

Blir en lååång dag i morron. Slutar 2 å mötet börjar 17.15 Drygt! Men en kaffe med Tessan (vän som jag jobbar med) är bokat, så kan vi fördriva tiden innan mötet.

Sov så gott alla fina!

Love MY

1 kommentar:

Negash och Emma sa...

ja brud make-check!... fast jag är ju liiiite orolig att du inte ska få semester och inte kunna vara hemma..hoppas verkligen du kommer loss..i första hand för att jag vill ha dig med och dela våran dag men även för att jag vet att du skulle göra mig snygg=) puss