måndag 15 mars 2010

Måndags sjukan?

Alltså Ofta man får magsjuka på natten när man kommer hem från krogen!? Okej nu tänker alla -men vaddå hon hara väl drukit för mycket. Men nä! Jag å mikkis å marianne hade en trvlig kväll hemma hos marianne. Sen drog vi ut på MONO. Jag drack sammanlagt på hela kvällen 5 öl. Jag var seg å trött å gick hem tillslut. Sedan låg jag hela natten men sjuka mag smärtor. Var inte illamående elelr nått. Så jag trodde det va något annat,,, typ något jag ätit. Men 5 timmar efter så kom de =)

Gud va sjuk jag varit denna vinnter! Halsinflamation...förskylt med hosta å magsjuka *2
Ojojoj. men nu får de vara nog OKEJ!!!

Tänkte bjuda på lite random bilder som jag lovat =)
För ex några bilder från min lgh



Köket


Vänstra delen av vardagsrummet


Högra delen va vardagsrummet.
Har ju inga mattor kvar pga. att dom blev stulna från tvätt stugan!!! Kul! Alla mattor! fy asså

Förra helgen hade jag å marie sy kväll på fredagen och få lördag dag. Här är lite av vad jag lagade + annat jag lagar senare.

Först gooo kaffe!

En griiis. "ruter"

Tuva gillade elefanten!

Elefanten "Tuben"

Mus

Har även börjat virka massa frukter å grönsaker =) Ska göra en liten frukt korg till Alva! Har även gjort en jordgubbe + bannan. Blir super sött ju!


Fick en sybok av Marie som innehåller massa fina saken man kna göra. Riktat mot barn då. Grisen och musen är därifrån.



De va lite av vad som hänt!
Nu ska jag försöka äta lite....whhaaaa spännande =)
Ha en fin dag!

Love MY

Inga kommentarer: