tisdag 5 maj 2009

Tisdag 19.21 laboheme

Hej...i morron kommer mammsen! Weehoooo!

Idag har varit en sån där bra dag på jobbet! Fast jag å mirsije bara var dom vuxna på jobba så gick allt supert... fast de kom bara 6 barn av 10 men ändå =) Vad innebär en bra dag då? Jo
* att man mår bra å e peppad på jobb
* att man inte stressar å allt flyter på bra
* att barnen är snälla=)
* om jag har en bra dag så smittas de över på dom
* när man har en bra sångsaming där barnen är SÅ med å har de kul å bidrar med sitt på sitt vis
* När de e sol ute å barnen leker så fint å att jag får vara med i deras lek =)

De är lite av en bra dag. De ska bli jätte kul att mamma ska få vara med på jobbet på torsdag, för de är ju jobbet som gör att jag fortfarande är i oslo. Mitt underbara jobb. De var ju en dö period här i vintras där alla var opeppade å konstiga men nu har vi tagit oss ur de å alla är glada å motiverade igen. Mitt dagis fyllde föressten år i går 2 år...shit vad fort de har gått HURRA!!


här är en bild på en av mitt dagis monstertrappor....jag vet vad ni tänker men ingen olyck har skett =)


Nu ska jag spela jatzy med rebban! men jag tipsar om en låt!! skit bra gr.. har mer låtar på deras myspace sida!!

Joakim & joel- Ser jag tjock ut i den här


Kram em

ps....en underbar nyhet förgyllde min dag idag =) hihihi

3 kommentarer:

anna sa...

du får inte skriva om glada nyheter om du inte skriver vad det är. jag blir nyfiken. =)

Erika sa...

Exakt, jag håller med Anna! :)

Emma sa...

hej vännen! Glad att se att du börjat blogg igen!

kolla in här: www.mercivilkurage.blogspot.com