fredag 8 maj 2009

fredag 09.15

Godmorron! jag å mamma bestämde att vi skulle sova ut i dag men de måste ju var omöjligt....hehe. men de e rätt mysigt. jag sitter med dator i knät i soffab (jag å rebb har int. hemma nu) å mamma ligger i den andra soffan å läser bok. Trevligt.
Hon kom i onsdags kväll..då var vi bara hemma å åt gott. Igår var hon med på jobbet, de va super kul. å alla barnen var spenta på vem hon var. men dom gillade henne å förstod hennes skellefte mål ganska bra ändå. =) mamma tyckte de va kul å hon fick lite norstalgi känslor från när hon jobbade på dagis i bureå. De va tider.....då brukade alltid jag åka till hennes jobb när jag hade slutat skolan å de va mamma dagar. Hehe intresset för barn började redan då =)
Idag ska vi på tekninsk museeum...jag har varit där förut med dagis men då har vi bara varit på den "barnvänliga" delen men dom har fasta utställningar som handlar om sjukdommar genom tiderna och kommunikation genom tiderna. Det blir en nice dagsutflykt....för de ligger regn i luften.

men ha en fin dag allihopa!

klem em

Inga kommentarer: