torsdag 4 februari 2010

Torsdag

Å har inte bloggat något i veckan för jag ville visa nå bilder från de jag gjorde i veckan, men glömmer alltid kameran på jobbet =)
MEN skit i de! =)
Alltså i söndags följde jag med Olivia till ett stall som hon jobbar på! OMG
Jag har inte varit i den miljön på typ 5 år minst! Olivia jobbar där i bland. Fodrar ca 11 ridskolehästar och tar dom ut å in. SUPER KUL. Å de bästa var att jag fick rida. Självklart är ju inte ridskole hästar så överdrivet roliga å rida på men men. Hade iaf en helt underbar dag

* Mockning (tänk att de skulle va kul liksom =))
* Rycktning
* Fodring
* Ridning

Å de va så kul! Var där typ halv 9 på söndag morgon å var hemma i lgh vid halv 6 på kvällen. Wow lång dag. Var helt död =)

Annars har jag varit på en super bra föreläsning som handlade om "Gleden i jobben" Att generelt hitta glädjen i livet. Om man tex väljer å låta de negativa ta mer energi än de positiva. En riktig coah kväll!

Nu har jag fixat lite hemma efter en timma på gymmet. Nice... nu ska jag laga tonfisk sallad sen spela lite gitarr. Driiing

Love MY

Inga kommentarer: